الوکلید نیاوران

نیاوران، نگینی در شمال تهران

نیاوران، یکی از محله‌های اصیل و خوش آب و هوای شمال تهران، در منطقه یک شهرداری واقع شده است. این محله با قدمتی دیرینه، در دامنه جنوبی رشته کوه البرز و در مجاورت محله‌های دارآباد، فرمانیه و تجریش قرار گرفته و به واسطه موقعیت جغرافیایی خود، از آب و هوایی خنک و دلپذیر در تمام فصول سال برخوردار است.

تاریخچه :

نام نیاوران برگرفته از دو کلمه "نی" و "آوران" است. در گذشته، این منطقه به دلیل وجود نیزارهای فراوان، به نی آوران معروف بوده که با گذشت زمان به نیاوران تغییر نام یافته است

محدوده جغرافیایی :

نیاوران از شمال به ارتفاعات کلک چال، از جنوب به فرمانیه، از شرق به دارآباد و از غرب به تجریش محدود می‌شود.

خدمات الوکلید در نیاوران:

الوکلید، به عنوان یک شرکت کلید سازی سیار، در محدوده نیاوران خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل باز کردن انواع قفل درب آپارتمان، مغازه، خودرو و ...، ساخت انواع کلید یدکی برای درب منزل، محل کار، خودرو و ...، تعمیر و ریموت دار کردن انواع قفل، ساخت و تعمیر انواع سوییچ خودرو، نصب و تعمیر قفل های ضد سرقت، مشاوره و ارائه خدمات امنیتی می‌شود. الوکلید با سرعت عمل بالا، قیمت مناسب، کیفیت بالا و پشتیبانی 24 ساعته، در تمام لحظات همراه شماست. برای دریافت خدمات الوکلید در محدوده نیاوران می توانید با شماره های 1763 و 02122282467 تماس بگیرید، یا از طریق وب سایت یا اپلیکیشن الوکلید درخواست خود را ثبت کنید.